De verschuiving in winkelgewoonten in de detailhandel

De detailhandel is de grootste werkgever in de particuliere sector in de VS. Naast het rechtstreeks verkopen van goederen aan klanten, biedt de industrie ook diensten. Deze diensten omvatten toerisme, particuliere gezondheidszorg, particuliere beveiliging en retailbankieren.

Naarmate de consumentenmarkt complexer wordt, moeten retailers investeren in de winkelervaring gemakkelijker en aangenamer te maken. Dit omvat het verbeteren van de ervaring in de winkel door technologie te integreren en opties toe te voegen reviews over decoratie ladders. Consumenten verwachten dat retailers de producten leveren die ze willen op het moment en de plaats die ze aanvragen.

Millennials leiden de verschuiving in aankoopgewoonten. Ze leiden ook in de groei van fysieke winkels. Millennials zijn steeds meer op zoek naar fysieke winkels voor gemak, snelle voldoening en een bekende ervaring. Ondanks hun verlangen naar de fysieke winkel, wenden ze zich ook tot online retail.

Stemmingsstaten kunnen het aankoopgedrag van de consument beïnvloeden. Onderzoekers hebben gesuggereerd dat een positieve stemming tot meer aankopen kan leiden. Er is echter weinig onderzoek gedaan naar hoe stemmingen en andere kenmerken van de winkelsfeer invloed hebben op het gedrag van shopper.

Het is onbekend of dit effect is gebaseerd op specifieke winkelkenmerken of dat het wordt beïnvloed door de persoonlijkheid of het temperament van individuen. Mensen die taakgericht zijn, kunnen bijvoorbeeld gevoeliger zijn voor drukte en andere omstandigheden. Evenzo kunnen mensen die gerecreatiebewust zijn, winkelen beschouwen als een activiteit die ze leuk vinden.

Winkels worden vaak gecategoriseerd in grote box -winkels, die gespecialiseerd zijn in een bepaald type product. Ze staan ook bekend als magazijnwinkels. Grote ketens oefenen aanzienlijk koopkracht uit en geven besparingen door in de vorm van lagere prijzen.